بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
12:38
یک شنبه 26 بهمن 1393

دانلود بازی Train Simulator 2015 برای PC

…:: نسخه کامل با کرک SKIDROW ::..

در بازی Train Simulator 2015، به جز بهترین قطارهای سری قبلی بازی، قطارهای بسیار خوب جدیدی اضافه شده است. از جمله ی این قطار ها می توان به قطار Hitachi Rail Europe Ltd.’s 800/801 اشاره کرد. این قطار یکی از پیشرفته ترین قطار های در دست ساخت می باشد و تا سال 2018 به بازار نخواهد آمد. Andy Darr که رئیس قسمت عملیاتی شرکت Hitachi Rail Europe می باشد در مورد این عنوان و همکاری آنها با استودیو Dovetail Games گفته است: ” ما از همکاری با استودیو Dovetail Games بسیار خرسندیم. از اینکه می بینیم چگونه قطار Hitachi Rail Europe Ltd.’s 800/801 را در این بازی زنده کرده اند احساس خوبی داریم. من به عنوان یک طراح صنعتی، همیشه از وجود یک شریک که بتواند خلاقیت، تکنولوژی و طراحی ما را به همه نشان بدهد استقبال می کنم. منتظر لحظه ای هستم که مردم Train Simulator 2015 را بازی کنند و از تجربه کردن راندن قطار ما لذت ببرند.” در ادامه گفته شده است که این عنوان دارای قسمتی آموزشی برای آموزش راندن قطار ها می باشد. در این قسمت بازیکنان می توانند با روند کلی بازی آشنا بشوند. این بازی به صورت دیجیتالی از طریق استیم و همچنین فیزیکی عرضه خواهد شد. کسانی که نسخه ی 2014 این عنوان را خریداری کرده اند به صورت رایگان این عنوان را در قالب یک بروز رسانی دریافت خواهند کرد. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.


تصاویری از محیط این بازی:

دانلود بازی Train Simulator 2015 برای PC

دانلود بازی Train Simulator 2015 برای PC

دانلود بازی Train Simulator 2015 برای PC

دانلود بازی Train Simulator 2015 برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® Vista / 7 / 8
Processor: 2.8 GHz Core 2 Duo (3.2 GHz Core 2 Duo recommended), AMD Athlon MP (multiprocessor variant or comparable processors)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB with Pixel Shader 3.0 (AGP PCIe only)
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 6 GB HD space
Sound: Direct X 9.0c compatible
Other Requirements: Broadband Internet connection
Additional: Quicktime Player is required for playing the videos

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل Train.Simulator.2015..iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل Setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی SKIDROW شوید و پوشه ی plugins و فایلهای SKIDROW.ini, steam_api.dll, Steamclient.dll را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.




تعداد بازدید از این مطلب: 1023
موضوعات مرتبط: بازی ماشین سواری , ,
بازدید : 1023

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر