بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
امیر حسین پاشا
17:49
دو شنبه 26 تير 1396

بازی تفنگ Gun

بازی اسلحه ( به انگلیسی Gun ) عنوان یک بازی ویدیویی به سبک وسترن است که در سال ۲۰۰۵ (میلادی) برای کنسول های گیم کیوب ، ایکس باکس ، پلی استیشن ۲ ، ایکس باکس ۳۶۰ و ویندوز و پس از مدتی برای پلی استیشن همراه منتشر شد .

تعداد بازدید از این مطلب: 1057
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , بازی ماجرایی , ,
امیر حسین پاشا
17:1
دو شنبه 26 تير 1396

دانلود بازی Mafia 3 برای کامپیوتر

دانلود بازی Mafia 3 برای کامپیوتر - بازی مافیا 3 نسخه فشرده

نسخه کامل و فشرده بازی Mafia 3

بازی مافیا 3 نسخه فشرده به همراه DLC ها و آخرین آپدیت ها

بازی Mafia 3 (مافیا 3) در حال حاضر آخرین نسخه از سری بازیهای MAFIA میباشد که در سبک های اکشن و ماجراجویی طراحی شده شده است.Mafia 3 در سال 2016 توسط کمپانی Hangar 13 طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی معروف 2K برای کنسول های PlayStation 4 / Xbox One / Microsoft Windows / macOS منتشر شده است.داستان بازی Mafia III در سال 1968 و در شهر New Bordeaux که بازسازی از شهر New Orleans می باشد در جریان است ، بازی باز در نقش Lincoln Clay که در کودکی پدر و مادر خود را از دست داده و با تازگی از جنگ ویتنام بازگشته است و قصد دارد خانواده مافیایی خود را به راه بیاندازد تا بتواند به جنگ با مافیای ایتالیا برود می باشد .

تعداد بازدید از این مطلب: 1208
امیر حسین پاشا
14:10
سه شنبه 20 تير 1396

 

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

تلگرام مخصوص ویندوز های  xp / 7 / 10 / 8 / vista

Telegram for desktop

Image result for ‫دانلود تلگرام برای کامپیوتر‬‎
در این پست از وبسایت اپلیکیشن98 نرم افزار محبوب تلگرام را برای کامپیوتر قرار داده ایم که دوستان میتوانند از طریق پی سی خود این برنامه رو اجرا کنند و بدون احتیارج به موبایل در این برنامه به چت کردن و اشتراک گذاری متن ها و فایل خود با دیگر دوستان خود در سرتاسر دنیا بپردازند شما دوستان عزیز میتوانید با تشکیل گروه دیگر دوستانتان را عضو کنید و به چت گروهی بپردازید که همراه با اکانات خاص خود میباشد و همچنین ربات های خود را نیز در گروه اد کنید تا از ویژگی های آن ها استفاده نمایید.
 
تعداد بازدید از این مطلب: 692
امیر حسین پاشا
16:8
دو شنبه 19 تير 1396

دانلود بازی فوتبال PES 2017 (برای کامپیوتر)

Pro Evolution Soccer 2017 PC Game

Image result for ‫دانلود بازی فوتبال 2017 برای کامپیوتر‬‎

فیفا و PES از دیرباز رقابت سختی با هم داشته اند و شما هیچگاه نمیتوانید بگویید که کدام بازی برتر است.

در این مطلب بازی Pro Evolution Soccer 2017 را برای شما آماده کرده ایم.

این نسخه آخرین نسخه منتشر شده از این بازی در حال حاضر است.

این بازی از موتور همان نسخه قبلی یعنی ورژن 2016 استفاده میکند اما تمامی مشکلات آن اصلاح شده و البته تغییرات زیادی در نوع حرکت بازیکنان و گرافیک بازی اعمال شده است.

شرکت KONAMI در Pro Evolution Soccer 2017 سعی کرده همانند نسخه 2016 هر بازیکن را منحصر به فرد و شبیه به شخصیت واقعی خود بسازد و تغییرات زیادی در چهره بازیکنان نسبت به نسخه قبلی ایجاد کرده و حتی شادی های منحصر به فرد هر بازیکن نیز در این بازی گنجانده شده است. با این تغییر شما حس فوق العاده ای از بازی با یک فوق ستاره خواهید داشت.

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

تعداد بازدید از این مطلب: 778
امیر حسین پاشا
18:26
شنبه 12 دی 1394

دانلود بازی Mini Motor Racing برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Mini Motor Racin ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. سرگرمی بزرگ با ماشین های کوچک در بازی Mini Motor Racing. پس به سرعت ماشین خود را مجهز کنید و با نیتروژن، به انجام مسابقه های نفس گیر بپردازید. موتور تمامی ماشین های Mini Motor Racing، تقویت شده هستند و سبقت گرفتن از آنها کار آسانی نیست. همچنین میتوانید با دوستان خود از طریق wifi مسابقه دهید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 712
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
13:33
پنج شنبه 26 شهريور 1394

دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC

…:: نسخه Digital Deluxe-FULL UNLOCKED بازی ::..

داستان بازی مرا درگیر خود کرد. در بعضی از جاها واقعا حس «Battlefield جدید» به من منتقل شد. به این دلیل این سخن را می گویم که عرضه ی Battlefield 4 نتوانست مرا آن طور که باید شگفت زده کند. به جرئت می توانم بگویم که Battlefield 4 نسخه ی ارتقا یافته ی Battlefield 3 بود. فقط پیشرفت های چشم گیری در گرافیک، استفاده از وسایل نقلیه و … مشاهده می شد. اما بگذارید از بحث اصلی دور نشویم. همان اول که وارد بازی می شوید می توانید جمله ی من را که گفتم با Battlefield جدید رو به رو هستید درک کنید. بر خلاف نسخه های قبلی، بازی با درگیری میان دزد ها و پلیس ها آغاز می شود. ( چیزی که در بازی بارها به آن بر خواهید خورد! ). در نهایت پس از زد و خوردی نسبتا شدید، مجرم را دستگیر می کنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1065
برچسب‌ها: Battlefield Hardline , بازی Battlefield Hardline , دانلود Battlefield Hardline , دانلود Battlefield Hardline Black Box , دانلود Battlefield Hardline Reloaded , دانلود Battlefield Hardline برای PC , دانلود Battlefield Hardline برای کامپیوتر , دانلود بازی , دانلود بازی Battlefield 2015 , دانلود بازی Battlefield Hardline , دانلود بازی Battlefield Hardline از سرور ایران , دانلود بازی Battlefield Hardline از لینک مستقیم , دانلود بازی Battlefield Hardline با لینک مستقیم , دانلود بازی Battlefield Hardline برای PC , دانلود بازی Battlefield Hardline برای کامپیوتر , دانلود بازی Battlefield Hardline نسخه black box , دانلود بازی Battlefield Hardline نسخه reloaded , دانلود بازی Battlefield Hardline نسخه بلک باکس , دانلود بازی Battlefield Hardline نسخه فشرده شده , دانلود بازی بتلفیلد , دانلود بازی بتلفیلد 2015 , دانلود بازی بتلفیلد هارد لاین , دانلود بازی بتلفیلد هاردلاین , دانلود بازی کامپیوتر , دانلود رایگان بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه 2015 بازی Battlefield , دانلود نسخه black box بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه reloaded بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه بلک باکس بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه ریپ بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه فشرده شده بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه نهایی بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه کرک شده بازی Battlefield Hardline , دانلود نسخه کم حجم بازی Battlefield Hardline , دانلود کرک reloaded بازی Battlefield Hardline , دانلود کرک بازی Battlefield Hardline , کرک بازی Battlefield Hardline ,
موضوعات مرتبط: بازی اکشن , بازی ماجرایی , ,
امیر حسین پاشا
12:8
یک شنبه 1 شهريور 1394

http://s3.picofile.com/file/8207947400/AuthorsoftCuteTranslator6_12Build1285_www.jpg

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با معرفی نرم افزار Cute Translator در خدمت شما هستیم. یکی از نرم افزارهایی که امروزه در میان بسیاری از کاربران استفاده می شود، نرم افزارهای مترجم زبان و یا همان دیکشنری ها می باشند. گستردگی مطالب و اطلاعات در اینترنت که به هر زبانی در این دنیای مجازی یافت می شود باعث شده تا کاربران برای درک مفهومی بسیاری از مطالب از نرم افزارهای مترجم استفاده کنند. البته برنامه های مترجم زبان دارای کاربرد های مختلفی می باشند و بسیاری از افراد از این نرم افزارها به چشم برنامه های کمک آموزشی در امر یادگیری زبان نگاه می کنند. Cute Translator نام نرم افزار مترجم زبانی بسیار قدرتمند برای ترجمه متون و سندهای متنی است. نسخه ۶ این نرم افزار از ۵۴ زبان مختلف از جمله زبان فارسی پشتیبانی میکند و همچنین لازم به ذکر است که برای ترجمه متون حتما باید به اینترنت متصل باشید چراکه برنامه به صورت انلاین عمل میکند. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 1005
برچسب‌ها: دانلود Authorsoft Cute Translator , دانلود Cute Translator , دانلود دیکشنری , دانلود فرهنگ لغت , دانلود نرم افزار Authorsoft Cute Translator , دانلود نرم افزار Cute Translator , دانلود نرم افزار دیکشنری , دانلود نرم افزار فرهنگ لغت , دیکشنری , دیکشنری انگلیسی به فارسی , دیکشنری فارسی به انگلیسی , فرهنگ لغت , نرم افزار Authorsoft Cute Translator , نرم افزار Cute Translator , نرم افزار ترجمه , نرم افزار ترجمه انلاین , نرم افزار ترجمه انگلیسی به فارسی , نرم افزار ترجمه جمله , نرم افزار ترجمه سایت , نرم افزار ترجمه سایت های خارجی , نرم افزار ترجمه صفحه , نرم افزار ترجمه لغت , نرم افزار ترجمه متن , نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی , نرم افزار ترجمه متون , نرم افزار ترجمه وب سایت , نرم افزار ترجمه کامل سایت , نرم افزار دیکشنری , نرم افزار دیکشنری انلاین , نرم افزار دیکشنری انگلیسی به فارسی , نرم افزار دیکشنری فارسی به انگلیسی , نرم افزار دیکشنری و ترجمه , نرم افزار فرهنگ لغت , نرم افزار فرهنگ لغت انلاین , نرم افزار مترجم , نرم افزار مترجم انلاین , نرم افزار مترجم انگلیسی به فارسی , نرم افزار مترجم فارسی به انگلیسی , نرم افزار مترجم متن , نرم افزار مترجم متون ,
موضوعات مرتبط: فرهنگ لغت و مترجم , ,
امیر حسین پاشا
13:53
دو شنبه 22 تير 1394

دانلود بازی Westbound برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Westbound ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. در سال ۱۸۶۴ کاپیتان سواره نظام John Hayes از آرایشات و روش های نظامی استفاده کرد تا به مقام ریاست غیرنظامی خط دفاع زمینی برسد. این امر به اتحادیه کمک می کرد تا برنده ی جنگ های داخلی شود. در طرف دیگر داستان شهر Colorado و جانبدارانش وجود دارد که هر کاری می کنند تا در ماموریت او کارشکنی کنند. در حین این تلاش ها در جای دیگری از داستان اتفاق دیگری رخ می دهد، دوست سابق Haye از نبودش سوء استفاده کرده و با معشوقه ی او ازدواج می کند. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 998
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,
امیر حسین پاشا
15:38
یک شنبه 14 تير 1394

دانلود بازی Colin McRae Rally Remastered برای PC

تعداد بازدید از این مطلب: 1032
موضوعات مرتبط: بازی ماشین سواری , ,
امیر حسین پاشا
13:0
پنج شنبه 4 تير 1394

دانلود بازی Bloons TD 5 v2.13 برای اندروید

در این پست از وب سایت ایرانیان دانلود با بازی Bloons TD 5 ویژه دستگاه های اندروید در خدمت شما هستیم. Bloons TD 5 یک بازی دو نفره ی هیجان انگیز در جریان دفاع از برج پنج ستاره است. برج های سهمگین بسازید، امکانات مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید، مامورین ویژه ی با شهامت را به کار بگیرید و در شگفت انگیز ترین ماجرای دفاع از یک برج قدرت خود را محک بزنید. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت سریع دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 987
موضوعات مرتبط: بازی وبرنامه اندروید , ,

نظرتون راجب فعالیت های سایت ما چیست؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به سریع دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر